Nilfisk Action 100 geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Action 100 geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Dhr Mulder 18-07-2008
Geschreven voor: Nilfisk Action 100 geel

Een beetje jammer dat de andere gebruikers deze stofzuiger niet weten te waarderen . het is voor een Nilfisk natuurlijk ook een relatief lage prijs klasse.
en vanuit die insteek vind ik het een goede machine . Hij heeft zelfs een uitblaas mogelijkheid maar ook een grote zuigkracht en een regelaar om deze te temperen .
Het is prettig dan je de zak niet zo vaak hoeft te wisselen de inhoud is geloof ik7 liter.
Als je er normaal mee omgaat zoals je dat met een stofzuiger doet is het een zeer goede machine ik ben er zeer tevreden over.o, ja Jammer dat er geen parket zuigmond bij zit die was los te koop.
Tip. ga niet altijd voor de laagste prijs.

baktor 09-06-2008
Geschreven voor: Nilfisk Action 100 geel

Regelmatig gebruik van dit apparaat leidt gegarandeerd tot gehoorbeschadiging. Ongelofelijk wat een herrie en dat ook in de hoge tonen. Zelfs na het zuigen met gehoorbescherming (oorkappen, ik doe niet meer anders) heb ik nog een fluittoon in mijn oren. Ik snap niet dat er geen wettelijke beperking is aan geluid van huishoudelijke apparatuur. Let op: met verbouwingen e.d. heb ik meerdere stofzuigers versleten (gebruikt) en ook nu heb ik er een stofzuiger naast omdat ik het zonde vindt van zo'n nieuw ding. Nog nooit zoveel herrie gehoord. Koop dit dus niet van internet voordat je er in een (kleine, rustige) winkel naar geluisterd hebt of je krijgt spijt.

keesh 18-08-2007
Geschreven voor: Nilfisk Action 100 geel

Na twee maanden viel de zuigmond in stukken uiteen,viel onder garantie.
De stofzuigerzakken (die wij bij de dealer kopen), scheuren om de haverklap, waardoor de hele machine inwendig vervuild word.
In de ongeveer anderhalf jaar dat wij dit exemplaar in bezit hebben, is de zuigslang al ongeveer 75cm korter geworden (scheurt steeds af, zowel bij handvat als bij zuigmond).
Wij kopen dus geen Nilfisk meer de volgende keer.